Азаматтармен жедел өзара іс-қимыл жасау және халық үшін қаржы реттеушісінің, қаржы ұйымдарының, реттелетін субъектілердің қызметі және көрсетілетін мемлекеттік қызметтер туралы ақпараттың қолжетімді әрі толық болуын арттыру мақсатында ҚР Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігі (бұдан әрі – Агенттік) 2022 жылғы 10 қаңтарда Call-орталықтың жұмысын қайта бастады.
Азаматтар Call-орталыққа: қаржы ұйымдарымен өзара іс-қимыл, қаржылық қызметтерді тұтынушылардың құқықтарын және мүдделерін қорғау, Агенттікке азаматтардан бұрын келіп түскен өтініштердің мәртебесін нақтылау, қаржы ұйымдарының жұмысы туралы консультация алу мәселелері бойынша консультациялар алу үшін өтініш жасауына болады.
Call-орталықтың телефоны: +7 (727) 237 1000
Жұмыс кестесі: дүйсенбі – жұма, сағат 9.00 – 16.00 аралығында ( 13:00 - 14:30 түскі үзіліс)
Агенттік Алматы қаласы колледждерінің студенттері арасында қаржылық сауаттылық бойынша «Финатлон» II...
e-Salyq Azamat-тағы қауіпсіздік: алаяқтықтың жаңа схемалары жөнінде нелерді білу қажет
Қаржылық қателіктер: жастарға нелерді білу маңызды
Салық шегерімдері дегеніміз не және 2025 жылы оны қалай қолдануға болады
Жеке сот орындаушылары "қол сұғылмайтын" банк шотын бұғаттауға құқылы ма?
Қазақстанда азаматтардың банкроттығы: ол қалай жұмыс істейді және қандай жаңалықтар енгізілді