2020 жылы қаржылық қызметтерді тұтынушылардың ҚР Қаржы нарығын реттеу және дамыту агенттігіне өтініштерінің жалпы санынан 70%-ға жуығы банк секторының мәселелеріне қатысты болды. Мұны қаржы реттеушісі ай сайынғы негізде жүргізетін азаматтардың өтініштерінің мониторингі көрсетті.
Негізінен қаржылық қызметтерді тұтынушылар Агенттікке қарыздарды қайта құрылымдау, банктердің ипотекалық қарыздарды қайта қаржыландырудан бас тартуы, банктік қарыз шартын талаптарының қолданыстағы заңнама талаптарына сәйкестігін тексеру мәселелері бойынша жүгінді. Өтініш берушілер шағымдарының негізгі себептері – шарттың талаптарымен мұқият таныспау, банктік кредит алу кезінде өз қаржылық мүмкіндіктерін асыра бағалау болып келеді. Көптеген өтініштер сонымен қатар әр түрлі себептермен қарыз алушылардың кредиттік міндеттемелерін орындай алмауымен, консультация алу қажеттілігімен және туындаған мерзімін кешіктіру мәселелерімен байланысты.
Банктен кредит алмас бұрын нені білу керек? Кредит рәсімдеу сияқты маңызды мәселеде неліктен асықпаған жөн? Егер кредит беруші алдындағы қарызды уақтылы өтемесе не болады? Бұл туралы толығырақ: https://www.fingramota.kz/kk/post/zhaymsyz-saldarsyz-bankten-alaj-kredit-alu-bolady
Банктегі немесе МҚҰ-дағы проблемалық қарыз: мерзімі өткен қарызды қалай өтеуге болады?
Ешкімге және ешқашан: қандай жеке деректерді үшінші тұлғаларға хабарлауға болмайды
Алаяқтардың кезекті әрекеті: қазақстандықтарды мобильдік байланыс операторларының және мемлекеттік...
Жеке сот орындаушылары "қол сұғылмайтын" банк шотын бұғаттауға құқылы ма?
Стоп кредит: қарыз алудан ерікті түрде бас тарту алаяқтардан қорғануға қалай мүмкіндік береді
Кері байланыс: қаржы пирамидаларын, жалған брокерлерді қалай танып білуге болады және өзіңізді онлай...