Алаяқтар азаматтарды алдаудың жаңа схемаларын ойлап табуда.
Fingramota.kz олардың арбауларына қалай түсіп қалмау жөнінде айтып береді. Бүгінгі таңда өзекті проблемаға айналған бірнеше алаяқтық оқиғаларын, сондай-ақ сіздің ақшаңызды қорғауға көмектесетін қарапайым мінез-құлық ережелерін қарастырайық.
Жалған сатып алушылар өз құрбандарына телефон соғып, тауарды сатып алғысы келетіндерін және алдын ала төлем енгізуге әзір екендіктерін айтады. Бұл ретте, алаяқтар өздерін бухгалтерлер немесе фирмалардың директорларымыз деп таныстырып, ЖСН, картаңызбен байланыстырылған телефон нөмірін, банктік картаның нөмірін, ағымдағы және жинақ шотының нөмірлері сияқты деректемелерді атауды сұрайды. Сатып алушы деректемелерді атаған кезде олар ақша аударымын нақтылау үшін оның нөміріне жіберілген SMS-хабармен келген кодты айтып беруді сұрайды. Кодты аласымен алаяқтар клиенттің интернет-банкингдегі телефон нөмірін ауыстырады да шоттардан ақшаны шығарып алады.
Толығырақ мына бөлімнен оқыңыздар
Салық шегерімдері дегеніміз не және 2025 жылы оны қалай қолдануға болады
Менің мақсатым анық — сені алдау: алаяқтар азаматтарды алдау үшін дипфейкті қалай пайдаланады
Ісін жаңадан бастаған инвесторлардың басты қателіктері: қалайша олардың алдын алуға болады
Кредиттік карталар бойынша грейс-кезең: ол деген не және оның артықшылықтары қандай
Микроқаржы омбудсманы: ол қандай мәселелерді қарайтын болады
Жеке сот орындаушылары "қол сұғылмайтын" банк шотын бұғаттауға құқылы ма?